Tuesday 10 January 2012

Aluan Penyelaras


DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG

Alhamdulillah , setinggi kesyukuran dirafa’kan ke hadrat Ilahi kerana dengan Inayah dan Izin-NYA, saya dengan kerjasama AJK  jQAF  telah dapat menyiapkan blog ini bagi melunaskan tanggungjawab sebagai Penyelaras Bilik jQAF.Dikesempatan ini ,saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan ucapan terima kasih kepada Puan Rogayah Binti Abdullah di atas segala tunjuk ajar, nasihat dan teguran membina kepada saya sebagai guru yang baru menimba pengalaman sebagai pendidik.
Ucapan terima kasih juga kepada rakan-rakan yang banyak membantu menyiapkan blog ini terutama guru-guru jQAF dan GPI  serta tidak lupa buat kakitangan yang sentiasa menghulurkan kerjasama . Sesungguhnya ini adalah untuk pertama kalinya saya menyiapkan buku Folio Bilik jQAf ini.Segala kesalahan dan kelemahan akan saya baiki dari semasa ke semasa.
Sebagai akhirnya,segala sumbangan idea dan kerjasama rakan-rakan serta kakitangan sekolah ini , amat dihargai dan semoga diberkati Allah dunia dan akhirat.
Terima kasih .


(MAZNIDA BINTI MAT DAUD)
Penyelaras
Bilik jQAF
SK.Kg Dato’ Ibrahim Majid
86200 Simpang Renggam Johor

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting